Tasya bhuumisu viniyogah //6//
III. 6. Тася_бхумишу винйогах
тася = от него, неговото (м.р ед.ч. родителен падеж)
бхуми(шу) = етап, ниво (м.р. мн.ч. локативен падеж – „във” „на”)
винйогах = разпределение, разделяне, приложение, прилагане
ІІІ-6. Тася (Неговото) (тоест светлината на мъдроста) Винийога (използване, прилагане) става на Бхуми (етапи, нива).
Според повечето интерпретации Тася - неговото, се отнася към светлината на Мъдроста идваща от Самяма от ІІІ-4. Но в други източници се прави паралел със сутра ІІ-27. Тъй като различните степени на Самяма водят до различни степени на Ртамбхара Прагня.
Както беше обяснено в сутра ІІ-27 Патанджали не дава имената на различните степени на Ртамбара Прагня нито пък се опитва да ги опише. В тази сутра той дори не споменава колко са степените.
Онова което е важно да се разбере е че Висшата Мъдрост не идва изведнъж, не се получава мигновено. Това е дълъг процес, и става постепенно. В продължение на дълги години, йогинът чете, практикува, осъзнава, разбира, навлиза все по дълбоко в тази материя. Често пъти човек вижда или му се казва някой истина, нещо важно. И след това трябва да минат години за да разбере неговото истинско значение и да го приложи на практика, за започне да живее този принцип.