Te samaadhaavupasargaa vyutthaane siddhayah //37//
III. 37. Те самадхав_упасарга вютхане сиддхаях
те = те, тези
самадхи(ау-ав) = (според Мониер Уйлямс вземам само две от значенията на думата) 1. събирам заедно, комбинирам с 2. концентрация на мислите, дълбока абстрактна медитация, интензивно съзерцание на какъвто и да е даден предмет (така че да има идентификация между съзерцателя и обекта върху който се медитира) (ав – ж.р. ед.ч. локативен падеж – „във”)
упасарга = пречка
вютхана(е) = изплуване, появяване, събуждане, изгряване, нещо което излиза, отвличане разсейване с многословие в материалното (м.р. ед.ч. локативен падеж – „във”) – „във нещо което се отнася до външният материален живот”
сидхи(аях) = съвършенство, изпълнение, осъществяване, реализиране, изпълване, задоволство, лечение, заселване, настаняване, решение на проблем, подготвяне, узряване, успех, късмет, предимство, щастие, блаженство съвършенство, свръхестествени сили получени по магически начин (ж.р. мн.ч. именителен падеж)
ІІІ-37. те (Те) (тези свръхсетивни възприятия от предишната сутра) са Упасарга (пречки) в (за постигане на ) Самадхи (но са) Сидхи (съвършенства - чутотворни способности) във Вютхана (издигащите се самскари - активното състояние на ума тоест в материалния свят на ежедневието - виж сутра ІІІ-9).
("Те" на български е също както "Те" на санскриткси. Това е само една от многото думи които съвпадат между двата езика.

)
Според доктор Карамбелкар има три възможни варианта, три различни отправни точки към които се отнася думата Те:
1. Само към сутра ІІІ-36
2. Само към сутри ІІІ-16 до ІІІ-36
3. Към всички сутри в трета глава в които се описват различните видове Вибхути.
И разбира се поради това има разни интерпретации!